I don't want you to leave, will you hold my hand?

Nu är det såhär att jag tänkte starta upp min blogg igen, vi får se hur länge det håller denna gång. Som ni ser har jag tagit bort alla gamla inlägg och designat om bloggen lite. Jag kände för en ny start helt enkelt. 
Det har hänt så galet mycket sedan jag uppdaterade här sist, vilket var i början av sommaren. Jag har varit hos pappa, hängt med mina fina vänner och det största av allt, som de flesta redan vet: Flyttat hemifrån! Jag bor nu i Umeå och pluggar till lärare. F-3 lärare för att vara mer exakt. Alltså lågstadie, många har frågat när jag sagt att jag ska bli F-3 lärare, så det har bara blivit en vana att förklara vad det är.
På bilden ser ni en liten del av mitt rum, jag bor i ett studentrum med fula ljusgula väggar. Bortsett från färgen är det väldigt mysigt och fint. Jag trivs faktiskt jättebra. Jag är så tacksam att jag har så fina människor i min närhet som hjälpt mig massor med flytten. Det betyder verkligen jättemycket! Nog för att det är ett bra tag sedan jag flyttade hit i augusti och jag kanske borde skrivit det då.. Men det har varit så mycket nya intryck och upplevelser, så jag har inte hunnit eller orkat blogga. Så, nu tänkte jag ändra på det som sagt. 
Vi hörs! Pusshej! 





Marielle

Yeay vad roligt!!! 😁

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback