Look at the stars, look how they shine for you

Min kompis Sofia ville ha lite mer uppdatering, och önskade en blogglista.. Eftersom att jag inte hittar någon speciell tänker jag blanda ihop lite frågor och svara på här helt enkelt! Det jobbiga är bara att jag, Marielle och Sofia gick igenom svar på många frågor som finns med i de vanligaste blogglistorna idag, så jag försöker att hitta några som jag inte svarade på.. 
 
Vad har du gjort idag?
Idag var jag på skolan i två timmar, på en gruppdiskussion. Sedan följde Sofia och Marielle med mig hem, första stopp var på en pizzeria på väg från bussen där vi åt lunch. Efter det gick vi hem till mig och pluggade, pratade om allt möjligt och lyssnade på julmusik (Sofia agerade dj, därav musikvalet.) När de åkt ringde jag sjukvårdsupplysningen på grund av några konstiga utslag jag fått på min kropp. Sedan har jag ätit middag och skrivit på en reflektionsuppgift som ska lämnas in imorgon. 
 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu.
Just nu sitter jag vid mitt skrivbord i mitt rum, som ni säkert sett på bilderna i mitt förra inlägg, så jag behöver nog inte beskriva det. 
 
När vaknade du idag?
Kvart i åtta, jag började 10:15 idag, som vi gör nästan varje dag. Och ja, jag kanske kliver upp rätt så tidigt med tanke på att jag börjar ganska sent, men jag är långsam..
 
Har du några husdjur?
Ja, jag har en hamster, som heter Ottilia. Hon finns med på bild typ i mitten av min header ifall att ni vill se hur hon ser ut, annars finns en del bilder på min instagram som är länkad ovanför headern. Dock bor hon kvar i Sollefteå med min lillasyster, eftersom att jag inte riktigt har plats för henne här i mitt rum. Men Moa tar så bra hand om henne så jag tror att hon stormtrivs. 
 
Senaste gången du var i Göteborg?
I somras var jag där på Liseberg när jag hälsade på min pappa. 
 
Senaste gången du var i Stockholm?
Också det denna sommar, efter att jag och min syster varit hos pappa stannade vi hos vår kompis Rebecca och hängde där med henne ett par dagar.
 
Senaste personen som såg dig gråta?
Marielle och Sofia, när vi kollade på Förr eller senare exploderar jag härom veckan.
 
Vilka är de vanligaste färgerna på dina kläder?
Typ grått, svart och vitt. Lite mörkblått och vinrött ibland också. Väldigt tråkig alltså. 
 
Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Ja, utan problem.
 
Vad finns alltid i din väska?
Min kalender, pennor, läppbalsam och nagelfil. 
 
Har du varit utomlands någon gång?
Bara i Norge och Finland. Jag vill helt klart åka till typ London och New York! 
 
Nu orkar jag inte leta upp fler frågor att svara på. Dessutom måste jag plugga lite till innan jag ska gå och lägga mig, jag är redan astrött och måste upp ganska tidigt imorgon. Jag hoppas att ni har det superbra! Pusshej!





star

Du blir säkert en mycket bra lärare! :-)

Mamma

Dags att uppdatera ;)

star

Men utslagen stör mig inte på något sätt så det gör inte så mycket. (De är inte farliga iaf.)

Bra!!! :-)

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback